پاتوبلاگ

خرید بک لینک
عزیز مندوست داشتن که زورکی نیست!!!نمیتوانی کسی را به زور مجبور کنی که دوستت داشته باشد...که در میان میلیاردها انسان روی زمین، فقط دلش برای تو بتپد و شب هایش را گره بزند به رویاهای شیرین دو نفره...درمیان شلوغی روزمرگی هایتان، مدام شماره اش روی تلفنت بیفتد و قلبت به تپش...دور و برش پُر نباشد از دوست های اجتماعی و جاست فرندها و هزار و یک عنوان عجیب و غریب دیگر!که مبادا نگاه خیره ای، خنده جذاب زنانه ای، یا تماس اتفاقی دست های لطیفی، دلش را بلرزاند...جانِ من دوست داشتن زورکی نیست... پاتوبلاگ...

ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال می‌کنید

برچسب: دوست داشتن, نیست,دوست داشتن که, نیست, نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 5:04

باید خداحافظی کرد!از همه آنهایی که دوست داشتنِ بی شائبه را نیاموخته اند.از همه آنهایی که عشق را حقِ مسلمِ خود میدانند و حتی ذرهای عشق ورزیدن بلد نیستند.از همه آنهایی که چشمهایشان را به خوبیها میبندند و کوچکترین اتفاقها را از دریچه ی شک و تردید میبینند.از همه آنهایی که هرگز کلامی به مهر بر زبانشان جاری نمیشود، آنهایی که تمام فرصتها را غنیمت میشمارند برای رنجاندن کسانی که تشنه ی محبتند.باید خداحافظی کرد!از آنهایی که به کرات دل ما را شکسته اند.از آنهایی که از شادمانیهای ما شاد نمیشوند.از آنهایی که در غمها نه غمخوارِ ما پاتوبلاگ...

ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 5:03

صفحه بندی